Перейти до основного вмісту

Про мене

 

 



Я, Каленіченко Оксана Іванівна народилася 11 серпня 1979 року. В м. Прилуки Чернігівської області.
Закінчила у 1998р. Прилуцьке педагогічне училище імені І. Я. Франка за спеціальністю «Дошкільне виховання» і здобула кваліфікацію вихователя в дошкільних закладах, організатора музичної діяльності.
Закінчила у 2002р. Міжрегіональну академію управління персоналом  і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Психологія» та здобула кваліфікацію психолога.
Педагогічний стаж 22 роки.
Працюю в молодшій групі «Колобок» .
Життєве кредо:
     «Кожна прожита секунда-це частина життя, а кожну частину життя треба  гідно прожити.»
Педагогічне кредо:
«Любити дітей і віддавати їм тепло своєї душі.»
Моя професія - вихователь
 
Безліч зовсім різних мов вихователь знає,     
Бо до кожного з дітей він підхід свій має,
Знов олівчика кладе до маленьких ручок:
Додавать і віднімать вчить малих чомучок.
Про усі земні дива дітлахам розкаже,
Де єнотики живуть кожному покаже.
Наче мама, пригорне й обніме ніжненько,-
Буде птахам-малюкам, малюкам мов в гнізді тепленько.
У любові цілий день в нього діти квіти.
Будуть гратися, співать і життю радіти.
Тож цю працю клопітку поважати треба,
Вихователь для дітей нахиляє небо!
Педагогічне есе
 
Тисячі професій народжуються і вмирають. Та серед вічних професій виховательська справа посідає особливе місце. Вона - початок усіх інших. Головне призначення педагога – навчити маленьку людину бути Людиною. Сучасний вихователь! Яким він має бути? Яким його хочуть бачити діти, батьки? Яким він сам себе бачить?
Ці надзвичайно важливі питання турбують сьогодні всіх. У системі дошкільної освіти не повинно бути жодного байдужого педагога. Адже через його діяльність реалізується державна політика, спрямована на зміцнення інтелектуального і духовного потенціалу нації, збереження та примноження культурної спадщини. Саме через діяльність  вихователя відбувається становлення особистості.
Сьогодні як ніколи важливо, щоб людина, яка пов’язала своє життя з освітою, приходила працювати в дошкільний заклад за покликанням. Вихователь і вихованці. Побудова їхніх взаємин, керівництво таким складним організмом, як дитячий колектив, - важливі педагогічні проблеми. Що допомагає вихователеві вирішити їх? Ясна річ, справа тут не лише в знанні педагогіки та методів виховання.
авторитет? На знанні індивідуальних особливостей кожного малюка,на справедливій вимогливості чи розумній любові? Як ми навчаємо дітей бути слухняними,дисциплінованими? Які ми в очах вихованців? Чи розуміють нас діти? Чи можемо своїм прикладомвчити колег, батьків, вихованців коректності,ввічливості,в основі яких лежить повага до людей?    «Виховувати власною вихованістю!» - ось дивіз вимогливого до себе вихователя. Вкрай важливо вміти оглянути свої дії критичним поглядом,правильно оцінити характер власних взаємин з дітьми, завжди пам’ятати, що кожен наш крок, жест, слово-під їхнім невідступним контролем.  


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Для вихователів

    "Педагогічна і виховна цінність казки для дітей дошкільного віку" Мета: - вивчення казки, як засіб морального виховання дошкільника. Завдання: - розглянути морально-духовні гідності казки у виховання дошкільнят; - розкрити виховну цінність російських народних казок.                Чарівна сила казок відома з давніх-давен. З давніх-давен батьки виховували своїх дітей за допомогою казок.              Казка - дзеркало, що відбиває реальний світ через призму особистого сприйняття. У казці, можливо, все, чого не буває в житті. За допомогою казки маленька людина входить не тільки в світ чудес і чарівництва, але і занурюється в глибини своєї душі. Почитай, будь ласка, казку, кожен раз перед сном просить малюк. Прохання дитини має дві сторони: - з одного боку - це ще одна можливість ще раз почути улюблену історію або казку, або улюблений вірш, - з іншого - щ...

Для батьків

    Вікові норми мовного розвитку дітей дошкільного віку Перші роки життя дитини закладають фундамент для розвитку мови. В цей час інтенсивно розвивається головний мозок, вдосконалюється артикуляційний апарат. Важливо не упустити відхилення від норм мовного розвитку, щоб вчасно надати корекційну допомогу, попередити розвиток складних паталогій. 1.       Основні критерії оцінки розвитку мови у дітей від 2 до 6 років Не всі батьки можуть правильно оцінити динаміку розвитку мовлення дітей. Частина мам і тат, бачачи, як жваво спілкуються однолітки їх малюка, готові форсувати його мовленнєвий розвиток і навантажувати непосильними завданнями. А деякі батьки, наслухавшись розповідей про те, як раптово починають говорити в 3-5 років діти, які досі мовчали, чекають такого ж дива, не звертаючи уваги на те, що їхньому малюкові потрібна термінова допомога логопеда чи невропатолога. Щоб правильно оцінити мовний розвиток дітей, потрібно знати критерії і норми кожног...